SELECTION

کتاب.مقالات.پژوهش.آموزش

SELECTION

کتاب.مقالات.پژوهش.آموزش

انواع هزینه ها

مدیریت هزینه زنجیره تأمین و قیمت‌گذاری برمبنای ارزش 
 

تمایلات نزولی مستمر در بسیاری بازارهای جهان فشار بیشتری برای کاهش هزینه ایجاد کرده‌اند تا حاشیه سود همانند گذشته بر جای بماند. مشتریان و مصرف‌کنندگان به شکل فزاینده‌ای ارزش محور شده‌اند، لذا کمتر به مارک تجاری یا تولیدکننده‌ای خاص وفادار می‌مانند. در جهان پر از چالش امروز، این نکته که راهبردهای قیمت‌گذاری خلاق تلفیق شده با مدیریت اثربخش زنجیره تأمین، فرصت‌هایی برای کاهش قابل توجه هزینه‌ها و افزایش سود فراهم می‌آورد، در حال گسترش است. این مقاله، در صدد ارائه شواهدی در حمایت از این دیدگاه بوده و رویکردی برای تطبیق زنجیره تأمین پیشنهاد می‌کند که می‌تواند فرصت‌هایی برای شناسایی زمینه‌های کاهش هزینه و دستیابی به سودهای بالاتر از طریق راهبردهای مبتنی‌بر همکاری، فراهم آورد.

ادامه مطلب ...